piątek, 9 stycznia 2015

27 tydzień ciąży

27 tydzień jest radosnym tygodniem, gdyż dowiedzieliśmy się, że szyjka macicy się nie skraca! :) Leżenie popłaca. Mamy nadzieję, że tak już zostanie.
Humor dopisuje! :)

Jak leżeć, to leżeć :)

Ostatnio trafiło do nas kilka interesujących rzeczy :) Książka dla naszej maleńkiej, którą zakupiła moja siostra, a także ciuszki także od mojej siostry - Angeli. Poniżej zdjęcia :)

Wspomnienie z dzieciństwa i zarazem prezent od mojej siostry

Prezent od siostry :)

Półśpiochy

Body

Kwieciste legginsy

Pasiaste legginsy

A oto, co my zakupiliśmy - jednokolorowe pieluszki ze Smyka. 

Zestaw pieluch flanelowych i tetrowych

Zakupiłam również książkę, którą już dawno chciałam przeczytać: "Bądź Paryżanką, gdziekolwiek jesteś". Jak ją tylko dostałam, tak w ten sam wieczór przeczytałam od deski do deski.

Ostatni nabytek - pochłonęłam w mgnieniu oka

A oto co serwuje mi mój mężczyzna :) - koktajle owocowe - pyszne i zdrowe!

Pyszny koktajl jagodowy w wykonaniu Filipa

Poza tym nasza córcia skacze sobie w brzuchu. Na razie się jeszcze nie obróciła, ale ma na to jeszcze czas.

Nie mam najnowszego zdjęcia brzucha, bo głównie leżę, ale niedługo na pewno wrzucę jakąś fotkę dla porównania.


Pozdrawiam,
Agnieszka