niedziela, 18 stycznia 2015

28 tydzień ciąży

Ostatnio obiecałam sobie, że zrobimy zdjęcie w 28 tygodniu ciąży i... Udało się :) Ten tydzień zaowocował w kolejne zakupy składające się na wyprawkę dla naszej córeczki. Wcześniej stworzyłam dokładne listy produktowe w Trello.

źródło: www.zapytajpolozna.pl

Moje samopoczucie w tym tygodniu jest niezmienne :) Na cerze nadal występują wypryski, jednakże stan mojej cery uległ delikatnej poprawie. Rzadko wychodzę z domu, bo mam zalecone leżenie, a spacery stanowczo zabronione. Pokonywanie schodów kończy się lekką zadyszką. Zakupy robię on-line, więc przesyłki dostaję do rąk własnych - jakie to przyjemne :) Czuję też lekkie zmęczenie, ale może to przez przymus leżenia w łóżku? Maleństwo kopie intensywnie tak, że jest to widoczne dla każdego obserwatora (mały bokser ;)).

Moja krzywizna w 28 tygodniu ciąży

W Ikei natknęliśmy się na promocję, dzięki której za zakup łóżeczka i materaca otrzymaliśmy 10% zniżki (-37,80 zł). Upust ten został nabity na kartę podarunkową, którą też od razu zrealizowaliśmy :) Zakupiliśmy białe łóżeczko Hensvik (249 zł) o wymiarach 60x120cm, materac Vyssa Vinka do łóżka (materac wyposażony jest w sprężyny Bonell, koszt materaca to 129 zł) oraz lniane prześcieradła (29,99/2szt.) na gumce (wybraliśmy kolor biały).

Nowy nabytek

łóżeczko Hensvik, materac Vyssa Vinka, lniane prześcieradła - IKEA

Poniżej lista rzeczy, które zakupiliśmy on-line (na dniach powinny do nas dotrzeć):


Lp.Nazwa


IlośćJ.m.Kwota
1FRIDA Aspirator do nosa

1szt.19,69
2NUK, szczotka z miękkiego włosia, dla dzieci i niemowląt od pierwszych dni życia
1szt.13,99
3BABY ONO zestaw pilniczek, nożyczki, cążki1szt.8,39
4FRIDA Filtry higieniczne 10 sztuk
1szt.2,59
5POWRÓT DO NATURY, naturalne mydło hipoalergiczne Delfinek dla dzieci, 100g
1szt.2,89
6DZIDZIUŚ mydło w kostce 100g1szt.1,89
7Kompresy MEDICOMP, jałowe 5x5cm, 50 sztuk1szt.5,49
8CLEANIC Kindii, Baby Sensitive, płatki kosmetyczne dla niemowląt, 60 sztuk1szt.4,89
9LINOMAG BOBO, krem A+ E, 50ml1szt.7,09
10CANPOL patyczki higieniczne 200 sztuk1szt.3,59
11BABY ONO termometr kąpielowy żabka1szt.5,59
12CANPOL ceratka higieniczna1szt.2,19
13CANPOL szczotka do butelek i smoczków z przyssawką1szt.7,39
14DZIDZIUŚ, płatki mydlane do prania, od pierwszych dni życia, 400g1szt.6,99
15DZIDZIUŚ Koncentrat do płukania odzieży dla dzieci i osób o wrażliwej skórze 1,5 litra1szt.12,99
16HIPP Baby Sanft, chusteczki pielęgnacyjne ultra sensitiv, 52 sztuki1szt.7,09
17LA ROCHE-POSAY Woda termalna 150ml1szt.22,89
18Podkłady higieniczne BELLA MAMMA 10 sztuk1szt.3,89
19CANPOL majtki poporodowe, rozmiar M/L 5 sztuk1szt.6,19
20LINOMAG, maść, 30g1szt.5,39
21Prenatal Complex 30 kapsułek OKAZJA
1szt.6,99
22Żuravit Complex, 30 kapsułek OKAZJA1szt.15,99
23ZIAJA, Liście Zielonej Oliwki, dezodorant roll-on, 60ml1szt.6,39
24L'Biotica balsam do ust regenerujący MEDIC 10ml1szt.6,89
25FLOS-LEK For Mum Preparat do pielęgnacji brodawek sutkowych 15ml
1szt.9,59


Na naszej liście jest jeszcze sporo rzeczy do nabycia, ale zostawimy je na następny miesiąc.

Posty dotyczące wyprawki znajdziesz TUTAJ.

19 komentarzy:

  1. Super, że tak wcześnie już wszystko kompletujesz. Ja tego nie zrobiłam i w 30 tygodniu obudziłam się z ręką w nocniku. Może zainteresują Cię wyprawkowe wpisy u mnie http://wczesniakicodalej.blogspot.com/search/label/wyprawka%20dla%20wcze%C5%9Bniaka lub recenzje książek dla mam http://wczesniakicodalej.blogspot.com/search/label/poradniki%20dla%20rodzic%C3%B3w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre dziewczyny zaczęły jeszcze wcześniej, ale ja nie widziałam potrzeby. Dzięki temu dotrwałam do przeróżnych promocji :)

      Usuń
  2. piękny brzusio :-)
    też mam w planach w najbliższych dniach zakupić sporo takich pierdółek i widzę że sporo się pokrywa z Twoją listą :-) zamawiałaś to na Allegro czy w jakimś sklepie internetowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupiłam to w jednym miejscu - internetowej aptece gemini. Wcześniej zamawiałam w aptece doz, ale zauważyłam, że gemini ma konkurencyjne ceny - bardzo atrakcyjne.

      Usuń
    2. oo dzięki za info :) ja znalazłam sprzedawcę na Allegro który ma mnóstwo potrzebnych mi rzeczy, porównam sobie ceny :)

      Usuń
    3. Koniecznie porównaj ceny :) jak widać zrobiłam jedno zamówienie i przesyłka ok. 13 zł, więc dlatego w jednym miejscu warto dokonywać zakupów, żeby nie wchodzić w niepotrzebne koszta.

      Usuń
    4. apteka gemini jest super :) żałuję że o niej nie wiedziałam jak kompletowałam pierwszą wyprawkę :)

      Usuń
    5. Ja na szczęście dowiedziałam się o niej w odpowiednim momencie - duża oszczędność.

      Usuń
  3. Łóżeczko przepiękne :)
    W ciąży również odkryłam wspaniałość zakupów on-line :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jest to łóżeczko! Sama chętnie bym je kupiła, ale wolałam takie z 2-3 wyjmowanymi szczebelkami... A w sumie w ostateczności padło, że wybraliśmy większe 140x70 2w1, ale też będzie białe ;)
    Ja również tego typu rzeczy zamawiałam w Aptece Gemini, dodatkowo zamówiłam termometr bezdotykowy, ręczniki do kąpieli 100x100 z BabyOno i wiele innych rzeczy... No i podkładów zamówiłam więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podkłady kupiłam na próbę. Sprawdzę, czy te nam pasują. Jeśli chodzi o łóżeczko, to woleliśmy standardowe wymiary, jak już dziecko urośnie, to i tak w tym łóżeczku leżeć nie będzie.

      Usuń
    2. Dlatego kupimy to większe, które można potem przerobić na takie niskie z boczkami :)

      Usuń
  5. Cieszę się, że tu trafiłam :) dobrze jest powspominać ciążowe czasy...
    Zdrówka dla Ciebie i Maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mamy na oku to łóżeczko :) A materac jak? Twardy, średniotwardy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy średniotwardy. Wydaje mi się, że twardy nie zdałby tu egzaminu. Dziecko nie może się czuć jak na desce do prasowania ;)

      Usuń
  7. Eh, zakupki ciążowe. :-) Co prawda już raczej za późno, ale na zalecone leżenie dobrze jest też samej zainwestować w dobry sen, jakiś materac ortopedyczny - mimo nazwy, one są dobre także w takich mniej ortopedycznych sytuacjach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 51 year-old VP Quality Control Brandtr Hurn, hailing from Port McNicoll enjoys watching movies like Planet Terror and Do it yourself. Took a trip to Shark Bay and drives a Mercedes-Benz 300SL. prosto ze zrodla

    OdpowiedzUsuń