środa, 14 stycznia 2015

Trello - zarządzanie zadaniami

Ostatnio trafiłam na ciekawą aplikację (dostępne jest zarówno jako aplikacja webowa, a także jako aplikacje mobilne) - Trello. Służy ona do zarządzania czasem i zadaniami. To produkt skierowany do wszystkich, którzy potrzebują danego narzędzia oraz chcących skorzystać z jego funkcji. Projekty w Trello budujemy w oparciu o tablice, na których to znajdują się listy zadań. Listy te pozwalają tworzyć zadania, które w prosty sposób możemy sortować - poprzez przenoszenie techniką drag-and-drop. Mamy także możliwość dodawania użytkowników, którzy będą obserwować daną kartę lub są za nią odpowiedzialni. 

Mój projekt w Trello - wyprawka :)

Dzięki Trello skomponowałam listę wyprawkową. Do tego projektu zaprosiłam mojego Filipa :) Teraz z łatwością oboje możemy odhaczać rzeczy które już nabyliśmy i kontrolować te, które należy w najbliższym czasie nabyć.

Do tej pory używałam klasycznej wersji, czyli notes/kartka + długopis/ołówek :) Niestety dostęp do tego miałam wyłącznie ja. Filip lubi mieć wszystko pod ręką w komputerze/iPhone/iPadzie, więc teraz zapewne będzie zadowolony. To, że trafiłam na Trello nie oznacza, że zrezygnuję z tradycyjnego sposobu :) Trello będzie nas wspomagał.


Pozdrawiam, 
Agnieszka