piątek, 16 stycznia 2015

Krem przeciw rozstępom Palmer's

Od niedawna w końcu pokusiłam się o weryfikację składów kremów przeciw rozstępom. Wcześniej pokładałam wiele ufności w producentach, ale to nie jest słuszne - o czym się przekonałam TUTAJ.

Teraz przeanalizuję (na tyle ile potrafię) krem, którego używałam na początku mojej ciąży, czyli Palmer's Cocoa - skoncentrowany krem przeciw rozstępom


Skoncentrowany krem przeciw rozstępom - unikalna formuła balsamu na bazie masła kakaowego wzbogacona witaminą E, masłem Shea oraz Bio C-Elaste. Bio C-Elaste to wyjątkowo silna kombinacja aktywnych składników: kolagenu, elastyny, wąkrotki azjatyckiej, wyciągu ze słodkich migdałów oraz olejku arganowego.
Hypoalergiczny.
Bez parabenów.
Bez ftalanów.
Testowany dermatologicznie.
 
Skład:
Water (Aqua), Theolroma Cacao (Cocoa) Extract, Glycerin, Propylene Glycol Stearate, Petrolatum, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Cetyl Alcohol, Mineral Oil (Paraffinum Jquidum), Theobroms Cacao (Cocoa) Seed Butter, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Dimethicone, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet AJmcod ) Oil, Tocopheryl Acetate, Centella Asiatica Extract, Hydrolyzed Collagen*, Hydrolyzed Elastin*, Argania Spinosa Kernel Oil, Acetylaringyltryptophyl Diphenylglycine, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Hydroxyethylcellulose, PEG-8 Stearate, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Behentr-Tionium Methosulfate, Butylene Glycol, Caramel, Fragrance (Parfum), Benzyl Benzoate*, Benzyl Salicylate*, Umonene, Hexyl Cinnamal*Butylphenyl Methylpropional*, Linalool*, Cetearyl Alcohol.
Działanie:
Rozstępy skóry mogą często powstawać w okresie ciąży w wyniku nadmiernego rozciągania się skóry i zerwania sieci włókien kolagenowych tworzących strukturę skórną. Szczególnie wrażliwymi okolicami w okresie ciąży są okolice brzucha,ud,pośladków oraz piersi. Specjalne połączenie aktywnych składników pomaga w zapobieganiu i eliminowaniu powstawania rozstępów skóry w okresie ciąży.Stosowanie kremu w formie masażu przywraca naturalne nawilżenie i elastyczność skóry. Eliminuje efekt suchości skóry często występujący podczas ciąży, aktywnie wygładza ewentualnie pojawiające się rozstępy. 
Wskazania:
Rozstępy. 
Dawkowanie:
Stosować krem delikatnie wmasowując kolistymi ruchami w okolicach ciała narażonych na powstawanie rozstępów w okresie ciąży (brzuch,pośladki,uda oraz piersi). Szczególnie istotny jest okres 9 miesięcy ciąży,ale i po tym okresie bardzo istotne jest utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia i natłuszczenia skóry. 
Uwagi:
Podczas ciąży skóra jest zawsze wyjątkowo wrażliwa, zaleca się wykonanie testu tego i wszystkich innych produktów do pielęgnacji skóry nakładając niewielką ilość w okolice wewnętrznej części przedramienia na okres 48 godzin przed zastosowaniem produktu na brzuch, pośladki,uda i inne części ciała.W przypadku podrażnienia skóry produkt należy odstawić, w razie konieczności zasięgnąć rady lekarza.



Tuba ma pojemność 125 g
Kraj pochodzenia: USA

Cena: od 20 zł w górę (w niektórych sklepach powyżej 30 zł)


* Potencjalny alergen

* Składnik dozwolony do stosowania w kosmetykach w ograniczonym stężeniu. Znajduje się na liście substancji konserwujących dozwolonych do stosowania z ograniczeniami w produktach kosmetycznych. Jego dopuszczalne maksymalne stężenie w gotowym produkcie to 1,0%
W ciąży warto go unikać.

* Białko zwierzęce (nie jest to z pewnością produkt wegański)


Mam nadzieję, że trochę pomogłam, jeśli chodzi o decyzyjność co do zakupu.

Pozdrawiam, 
Agnieszka

12 komentarzy:

  1. U mnie to już raczej nic nie zmieni, bo jeszcze mi zostało trochę Ziaja Mamma Mia i oliwki, które do końca ciąży na pewno mi wystarczą :)
    Z Palmers miałam próbki, ślicznie pchną, fajnie się wchłaniają, więc innym przyszłym mamom również mogę polecić ;)

    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o tą Ziaję, o której wspomniałaś... Ja jednak już więcej jej nie kupię http://rodzinnarewolucja.blogspot.com/2015/01/kremy-przeciw-rozstepom.html Na czerwono zaznaczyłam substancje, które są w ciąży zabronione, albo których warto unikać.

      Usuń
  2. Zapach palmersa mnie odrzuca ale znam osoby które z tej firmy były bardzo zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest specyficzny :) to na pewno. Dosyć intensywny, słodkawy.

      Usuń
  3. Ja miałam taki z pompką. Nie wiem, czy to ten sam? W każdym razie bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten z pompką jest mniej skoncentrowany podobno. Ale ta sama seria :)

      Usuń
  4. Na rozstępy faktycznie działa pomaga kolagen rybi colway. I co ważne nie ma w nim nic co by mogło szkodzić w ciąży :) A co jeszcze ważniejsze działa - i potrafi czerwone rozstępy usunąć całkowicie. Tu zdjęcia z efektami http://naturica.pl/kolagen-silver-100ml

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście ich nie mam - zapobiegam. Kolagen pomaga na wiele dolegliwości, jednakźe 100 ml za taką cenę, to sporo dla niektórych kobiet borykających się z tym problemem.

      Usuń
  5. Ja po pierwszej ciąży stosowałam krem Mustela na rozstępy i muszę powiedzieć, że podziałało - nie zlikwidowałam ich co prawda całkowicie, ale są one dużo mniej widoczne :) Teraz jestem już bardziej doświadczona będąc po drugiej ciąży i wiem, jak ważna jest pielęgnacja ciała nie tylko maleństwa, ale i mamy :) Przy okazji odsyłam do ciekawego artykułu na ten temat: http://www.bazadziecka.pl/article/pielegnacja-skory-niemowlecia-i-jego-mamy.67561.html - może którąś z Was zainspiruje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doświadczenie uczy - to prawda. Zerknę do tego artykułu. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Rozstępy to zmiany skórne, które powszechne są nie tylko wśród dorosłych kobiet, ponieważ z problemem tym borykają się również nastolatkowie w okresie dojrzewania, ludzie z nadwagą i otyłością, a nawet mężczyźni. Leczenie rozstępów jest trudne, oczywiście można próbować z różnego rodzaju kremami, jednak skuteczniejszą metodą są zabiegi laserowe redukujące blizny i rozstępy.

    OdpowiedzUsuń