wtorek, 6 stycznia 2015

Wkładki laktacyjne NUK

Od kilku dni testuję kolejne wkładki laktacyjne - NUK. I powiem szczerze, że noszą się o wiele przyjemniej niż poprzednie (więcej o wkładkach tutaj).

Wkładki laktacyjne NUK

Wkładki NUK mają cylindryczny kształt dostosowany do piersi, nie uwierają, piersi po nich nie swędzą. Dzięki mocnemu pasku kleju nie przemieszczają się wewnątrz stanika.

Wkładki NUK

Za dwa opakowania wkładek, pakowanych po 30 sztuk, zapłaciłam 29,99 zł.

Wygląd wkładek laktacyjnych NUK

Pozdrawiam,
Agnieszka

9 komentarzy:

  1. Ja dostałam kilka próbek wkładek na Warsztatach dla kobiet w ciąży, oprócz tego dostałam dużo od koleżanek z BabyDream i Johnson's Baby (czytałam, że mają dobre opinie i koleżanki też polecały), będę testować po porodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)
      http://codziennosc-zycia.blogspot.com/

      Usuń
    2. Wcześniej próbowałam Cię odwiedzić, ale nie miałam dostępu. Teraz już mam :) dziękuję.

      Usuń
    3. Johnson's podobno są dobre. Sprawdzę następnym razem. Baby dream mi nie przypasowały.

      Usuń
    4. O tych dobrych opiniach to chodziło mi właśnie o Johnson's Baby i też wiele dziewczyn chwali sobie wkładki chicco :)

      Usuń
  2. Ja miałam canpola i nie polecam. Ale podobno najlepsze są babyono ale wersja nocna! :) Już od kilku osób to słyszałam :) Ale jeszcze nie sprawdzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wkładki babyono takie różowe bardzo szeleszcza i nie są dyskretne do tego są dość duże. Wkładki Lovi były ok miękkie nie duże i chłonne. Wkładki Canpol miałam dwa rodzaje i byłby najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowałam wiele i jednak wracam do BabyDream :)

      Usuń