piątek, 28 listopada 2014

Nowe czy używane?

Zauważyłam, że wiele mam robi już obszerne zakupy dla swoich nienarodzonych maleństw. My jeszcze się wstrzymujemy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że dzieci bardzo szybko rosną, więc kupowanie wielu ubranek dla noworodka mija się z celem. Zamierzamy kupić naszemu maleństwu kilka "wyjściowych kreacji", a resztę rzeczy odkupimy od mam, których dzieci już wyrosły z dotychczasowych ubrań.


Oczywiście nie jest tak, że nie wchodzę na strony internetowe sklepów z ciuszkami dla dzieci. Robię to. Poznaję rynek, weryfikuję ceny, zestawiając je z propozycjami cen ubranek używanych. Muszę przecież wiedzieć, co w trawie piszczy ;)

Wózek, który jest niemałym wydatkiem, również nabędziemy od zaprawionej w bojach mamy (chyba, że trafi się niezmiernie atrakcyjna oferta, która nas odwiedzie od tej decyzji).

Kosmetyki oczywiście zakupimy nowe :D!


Jakie strony najczęściej lustruję? 


Gumtree - dział regionalny. Ułatwi to ewentualny odbiór wybranych rzeczy. Przy okazji będę mogła zweryfikować ich rzeczywisty stan.

OLX (dawna Tablica) - tu jak w przypadku Gumtree skupiam się na miejscu, w którym mieszkamy. Oszczędzę na kwocie przesyłki i dzięki odbiorowi osobistemu mogę mieć pewność, że to za co płacę jest takie, jak podano w opisie ogłoszenia.

Ceneo - strona ta daje mi możliwość znalezienia stosunkowo najtańszej oferty. Nie znajdę tam oczywiście ofert ze wszystkich sklepów, ale jest to pomocne narzędzie.

Smyk - weryfikuję promocje, które pojawiają się na tej stronie.


Od niedawna...

Brzuchatki - tutaj można tanio ubrać swój brzuszek ;).

Oh Baby - ręcznie robione ubrania i akcesoria dla dzieci.

Endo - ozdabia swoje produkty napisami w języku polskim. Ubranka Endo są szyte z bawełny i lnu oraz ozdabiane ekologicznymi nadrukami z farb wodnych. 

5.10.15. - dobra jakość w rozsądnej cenie. Obecnie trwa wyprzedaż odzieży zimowej (do -50%). Do dnia 30.11.2014 darmowa dostawa do paczkomatów.

BIO mania - firma rodzinna założona przez wegetarian, wkręconych w zdrowy styl życia i ochronę otaczającej nas przyrody. Oferują wszelkiego rodzaju produkty ekologiczne, organiczne, naturalne – czyli te, które naprawdę dbają o naszą skórę i przy tym nie szkodzą.

Gugu Land - można znaleźć tutaj niezbędne akcesoria dla mam i dzieciaczków. Może i asortyment nie jest ogromny, ale można znaleźć produkty w bardzo atrakcyjnych cenach.

Pollena (Ostrzeszów) - każdy chyba zna produkty tej marki :) (Biały Jeleń? Dzidziuś?). Od 28-29.11.2014 przy zakupie produktów powyżej 70 zł sklep oferuje darmową dostawę!

Skarby dla dzieckasklep proponuje wybrane, bezpieczne artykuły, często rodzinnych firm, produkujących z pasją i myślą o tym, co byłoby dobre dla ich własnych dzieci (m.in. Skarb Matki).

Nanaf - Nanaf Organic jest polską marką produkującą ubranka dla niemowląt i małych dzieci z bawełny ekologicznej. Każda kolekcja wykonana jest z niezwykle miękkiej i wolnej od chemikaliów ekobawełny, która minimalizuje ryzyko wystąpienia alergii, jest bezpieczna i wyjątkowo wytrzymała. Ekologiczne ubranka są proste, klasyczne, mają piękne naturalne kolory i przyczyniają się do bezpiecznego i zdrowego rozwoju maluchów. Ich produkty trafiają w mój gust. A czy Ty się oprzesz? Marka ma własny sklep, ale jest dostępna również i w innych sklepach internetowych (często w lepszych cenach), jak np. esklep dla dzieci, Smyk. Na stronie Nanaf Organic można znaleźć szczegółowy wykaz sklepów posiadających w swoim asortymencie ową markę.
Ich produkty trafiają w mój gust. A czy Ty się oprzesz? 


 

Powyższe listy z biegiem czasu na pewno będą się zmieniały.


Pozdrawiam,
Agnieszka

2 komentarze:

  1. http://ubranet.pl/ - polecam, sklep z ciuszkami - nowymi i używanymi, ale w naprawdę dobrych cenach! Ja już dwie małe dostawy stamtąd mam w domu i już mam w planach następną, tylko czekam na zastrzyk gotówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystałam też z zakupów na stronie http://ubraniowelove.pl/ :)

      Usuń