poniedziałek, 24 listopada 2014

Kurtka dla ciężarówki


Chciałam przygotować materiał dotyczący niedawnego zakupu - kurtki zimowej. Niestety się rozchorowałam i trwa to już sporo czasu, więc wrzucam zdjęcia, które przesłałam Mamie po zakupie (i jeszcze przed obcięciem włosów). Kurtkę nabyłam w outlecie w Vero Moda. Jest w rozmiarze M, więc jak widać, nie trzeba wydawać kroci na stroje typowo ciążowe, które skutecznie czyszczą nasze kieszenie. 


Kurtka ma w pasie gumę, która jest bardzo rozciągliwa, w związku z czym w ogóle nie będzie przeszkadzała, gdy brzuch jeszcze trochę urośnie. Jest ona wypełniona puchem, więc jest w niej bardzo ciepło, co zimą na pewno docenię. Jej cena była przystępna, gdyż kosztowała jakieś 150 zł. Jej musztardowy kolor zwraca uwagę, więc w tłumie się nie zgubię ;) Przechodnie kierują ku niej swoją uwagę. Ma też futerko przy kapturze, które bardzo naturalnie wygląda - duży plus.


Zakup uważam za udany. Teraz przydałoby się nabyć buty na zimę, które pasowałyby zarówno do spodni, jak i sukienek. Muszą być minimalistyczne w kolorze czarnym (kurtka ma czarne wstawki).

Pozdrawiam,
Agnieszka

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No dokładnie :D miodowa. Jestem teraz Słoneczkiem mojego Filipa :D

      Usuń
  2. 150zł? To bardzo mało! Jeszcze na kurtkę znanej marki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało, zważywszy na to że jakiś rok temu (albo dwa) kupowałam kurtkę, za którą musiałam zapłacić ponad 200 zł (coś koło 300,-). Tak - jestem baaardzo zadowolona. O mały włos i kupilibyśmy kurtkę w kolorze khaki, ale stwierdziłam, że przejdziemy się jeszcze po innych sklepach. Nie odkładaliśmy jej. Jak wróciliśmy, okazało się, że ktoś ją wykupił - na szczęście!, bo inaczej nie znalazłabym w tym sklepie mojej musztardy :D. Był to jedyny egzemplarz akurat w moim rozmiarze! :) Mam też zapas na rosnący brzuch.

      Usuń