wtorek, 18 listopada 2014

Glossy Box

Dziś dotarło do mnie  Glossy Box by Maffashion. Już nie mogłam się doczekać :) Filip stwierdził, że on też poprosi, tylko wersję dla mężczyzn Man Box. Obecnie dostępna jest edycja letnia  Man Box, więc chwilę poczekam na nowsze pudełko.




Dziś byłam na badaniach krwi. Miło jest omijać kolejki, szczególnie gdy jest się głodnym jak wilk! Oczywiście ludziom otwierały się noże w kieszeniach, ale zasady to zasady. Na wszystkich ostatnich badaniach stałam grzecznie pośród tłumu, ale teraz to już nawet pani w rejestracji kazała mi iść bez kolejki. Jak trzeba, to trzeba ;) Teraz pozostaje mi czekać na wyniki badań.



Pozdrawiam,
Agnieszka

2 komentarze:

  1. To już połóweczka, teraz będzie bliżej niż dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas biegnie nieubłaganie. Nie nadążam nawet czytać książki o ciąży!

      Usuń