poniedziałek, 2 lutego 2015

Skoki cukru

Dziś idziemy do ginekologa. Cukier mój różnie się zachowuje. O 8:15 zjadłam śniadanie, po godzinie miałam trochę zbyt wysoki poziom cukru, a po pół godzinie od badania zrobiło mi się niedobrze i usta zaczęły lekko mrowić. Jak się okazuje może być to oznaką spadku cukru. Zmierzyłam cukier i rzeczywiście szybko nastąpiło jego obniżenie się... Ze 125 po 1h po posiłku do 92 w ciagu 30 min. Po 2h po posiłku cukier wynosił 90, mdłości też minęły.

Mrowienie ust miałam już kilka dni wcześniej, ale nie sprawdzałam z czym to może się wiązać. Dziś sprawdziłam: https://portal.abczdrowie.pl/pytania/jakie-objawy-swiadcza-o-spadku-cukru Trochę tutaj straszą, więc skonsultuję to z ginekologiem. Przygotowałam w tym celu wydruk moich pomiarów, z zaznaczonymi odchyleniami od normy. Diabetologa mamy dopiero 10.02., więc może ginekolog doradzi nam jak mamy postępować. 


Pozdrawiam,
Agnieszka

10 komentarzy:

  1. Racja, lepiej dmuchać na zimne. Daj znać po wizycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa po wizycie ogromna radość :) wszystko w jak najlepszym porządku

      Usuń
  2. Trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za trzymanie kciuków :) przydało się!

      Usuń
  3. Masz rację. Takie rzeczy trzeba konsultować. Głównie po to żeby się uspokoić. Bo na pewno będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Lepiej coś skonsultować niż się zamartwiać :)

      Usuń
  4. I jak wizyta, co lekarz powiedział? współczuję tych przebojów z glukozą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same pozytywne rzeczy :) glukozą mam się nie martwić tak bardzo.

      Usuń
  5. Rzeczywiście przy takich spadkach można źle się czuć :( Mam nadzieję że lekarz coś poradzi. trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę obserwować co jem, bo być może jestem na daną rzecz uczulona, co doprowadza do takiego samopoczucia. Zobaczymy :)

      Usuń