poniedziałek, 29 grudnia 2014

Kompletowanie wyprawki

Wybraliśmy się z Filipem na bardzo krótkie, wieczorne zakupy dla naszej córki do sklepu Mothercare. Marka ta cieszy się bardzo dobrą opinią, która mówi, że ich bawełna jest bardzo dobrej jakości, nie rozciąganie się po praniu ani nie straci koloru. Trafiliśmy na atrakcyjne promocje. Nie dość, że ubranka były przecenione, to przy zakupie dwóch produktów (oznaczony dział) za trzeci płacimy symboliczny grosik.

Zestaw 3-częściowy - body długi rękaw - za 30 zł

Zestaw 5-cio częściowy za 40 zł - body krótki rękaw

Cosmo był bardzo zainteresowany zakupami :)

body z powyższego zestawu


Zestaw 2 sukienek za 15 zł, my zapłaciliśmy 1 grosz :)
Powyższe ubranka były na promocji kup 2, a otrzymasz 3 rzecz gratis (ta tańsza).

Poniżej zestaw prezentowy, który nabyliśmy w bardzo dobrej cenie.

Zestaw prezentowy za 30 zł!
Skład zestawu poniżej :)

Czapeczka, buciki, body...


...pajacyk,...


...i kocyk dwustronny.

Ja chciałam unikać różu podczas zakupów dla córki, ale Filip stwierdził, że on nie chce mieć dziecka gender, więc zestaw podarunkowy kupiliśmy w delikatnym odcieniu różu a nie w odcieniach szarości.


Pozdrawiam,
Agnieszka

10 komentarzy:

  1. Pamiętam jak ja uwielbiałam kompletować wyprawkę. A mothercare ma świetne te promocje! :)
    Za taką cene takie cuda! A do tego świetna jakość :)
    Te sukieneczki są obłędne! I w tym momencie chciałoby się mieć córkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcieliśmy kupić 7-dmio pak białych śpioszków, ale nie było niestety rozmiaru, a cenią kusiła, bo zestaw kosztował 40 zł. A jeśli chodzi o sukienki, to są bardzo przyjemne w dotyku, więc mam nadzieję, że dobrze się będą nosiły :)

      Usuń
  2. hehe a jednak trochę różu jest :) Cosmo myślał, że to coś dla niego :P Zima przyszła a ubranka brak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, róż jest za sprawą Filipa :) A Cosmo to prawdziwy facet - zimy się nie boi.

      Usuń
  3. Uwielbiam kupować ubranka, sprawia mi to niesamowitą radość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak wejście do sklepu ze słodyczami - wokół same cuda :)

      Usuń
  4. Kolor różowy jest ładny... jeszcze jak jest taki jasny, delikatny, pudrowy... jak kilka ciuszków różowych będziecie mieć, to się nic nie stanie.
    Ja ostatnio zaszłam z ciekawości do Mothercare i myślałam, że oczy wyjdą mi z orbit... tyle cudowności, ale ceny koszmarnie drogie... jak iść tam na zakupy to tylko w takie promocje i przeceny... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam głosy, że ceny - mimo iż teraz bardzo obniżone - jeszcze spadną w dół. Trzeba jednak mieć na uwadze, że wtedy większość rzeczy będzie już przebrana i nie zawsze trafi się rozmiar nas interesujący.

      Usuń
  5. Przepiekne ciuszki. Szkoda, że u mnie nie ma takich sklepów:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minus jest taki, że nie ma polskiego sklepu on-line, a tylko sklep UK. Plusem jest to, że wysyłka jest międzynarodowa, ale należałoby się wtedy przyjrzeć cenom i kosztom dostawy. Często teź jest tak, że inne polskie sklepy sprzedają produkty tej marki :)

      Usuń