sobota, 20 grudnia 2014

Praktyczne prezenty

Byliśmy dziś na zakupach w celu uzbrojenia się w prezenty świąteczne dla rodziców Filipa. Udało nam się zakupić jeden prezent (pewnie dlatego, że wiedzieliśmy co zamierzamy nabyć). Nie mamy jeszcze prezentu dla Taty Filipa. Obojgu chcemy jeszcze dokupić skarpety. Niby nie powinno być z tym problemu, a jednak nie mogliśmy ich dziś namierzyć w centrum handlowym.

Filtr do wody

Bardzo lubimy dawać praktyczne prezenty. Gdy wiemy że komuś przyda się dana rzecz, zapamiętujemy i przy okazji dajemy.
Częstokroć ułatwiam sobie zadanie, wpisując pomysły na listę, z której później możemy wybierać co lepsze podarki.

Obecnie Filip jest na spotkaniu podsumowującym miniony event - Hall of Games, a ja odpoczywam przy komputerze, oglądając ulubione vlogi.

itsjudyslife - vlog

Poniżej uwieczniłam moje starania uchwycenia mej krzywizny, ale łatwo nie było. Następnym razem poczekam na mojego prywatnego fotografa ;)

próby uchwycenia krzywizny

moje ciążowe kształty

Jak widać brzuch rośnie i rośnie :) a maleństwo coraz mocniej kopie.

chyba coś mi tu nie wyszło...

W wieczornym chilloucie towarzyszy mi nasz ukochany zwierzak - Kosmaty. Zawsze potrafi znaleźć sobie wygodne miejsce do spania ;)

Cosmo

Pozdrawiam,
Agnieszka

7 komentarzy:

  1. Niby też w Tesco można dostać świąteczne skarpety i skarpetki :) W centro też są- ale tylko damskie... Brzuszek rośnie :) A Kosmaty- pełen relax :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro pokombinujemy :) Mam nadzieję, że coś ciekawego wpadnie nam w ręce.

      Usuń
  2. Uwielbiam praktyczne prezenty- a nie jakieś tam wymyślne. Piękny brzuszek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzbanek z filtrem był strzałem w dziesiątkę :) Dziękuję!

      Usuń