wtorek, 31 marca 2015

39 tydzień ciąży - po wizycie u ginekologa

Jesteśmy po wizycie u ginekologa! Mieliśmy umówione spotkanie wczoraj, ale z powodu dyżuru lekarza, przesunął się nam termin na dzisiaj.

Moja krzywizna - 39 tc

Tosia waży 2990g! Rośnie prawidłowo :) Wszystkie parametry w normie. Moja morfologia i mocz są lepsze niż książkowe :)! Wody płodowe w normie, rozwarcie na 1 palca, główka stawia opór, szyjka skróciła się od ostatniej wizyty o 1,5 cm. Jeśli maleństwo nie wyjdzie do 8.04., to mamy umówioną kolejną wizytę, a jak nie urodzi się do 15.04., to mamy udać się już do szpitala. Już niedługo zobaczymy naszego czortka.

A oto ja ;)

Dostałam od męża cudowny prezent - beauty blender! :) Od dawna chciałam go kupić, ale cena jakoś nigdy nie zachęcała. Już nie mogę się doczekać, aby zrobić sobie makijaż za jego pomocą. Mała rzecz a cieszy :D!

Wszyscy mają beauty blender - mam i ja! :D

Ostatnio byłam senna. Nie wiem czy nie miała na mnie wpływu pogoda, która nie rozpieszcza nas ostatnio. Wichury, wiatr, a czasami tylko wygląda słońce... Korzystam i odpoczywam póki mogę ;)


Buziaki,
Agnieszka

25 komentarzy:

  1. Ja nie mam :p nawet nie wiem co to

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D cudowna gąbeczka do makijażu... Dzięki niej nie traci się tak dużo fluidu i efekt jest wspaniały - podobno :) Do tej pory używałam pędzli, ale dużo podkładu wnikało mi pomiędzy "sierść"... A poza tym beauty blender myje się po każdym użyciu, czyli częściej niż pędzle :)

      Usuń
  2. Piękny duży brzusio :) Ja też nie miałam pojęcia co to jest beauty blender. Ale dobrze wiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie wiedziałam co to beauty blender ;) ja kiedy używałam gąbeczki, a od jakiegoś czasu nakładam podkład palcami.
    Brzuszek piękny, jeszcze trochę i Tosia będzie z Wami! :)
    aaaa ja też ostatnio chodzę senna, to chyba kwestia pogody i wiosennego przesilenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już palce wykoszystywałam, tylko że mam dosyć długie szpony i zawsze fluid wchodził mi pod paznokcie, co było uciążliwe.

      To prawda, jeszcze chwila i Tośka będzie królować na włościach :D

      Usuń
  4. Też nie wiedziałam co to:) zawsze wszystko nakładam paluchami. Śliczny masz brzuszek. Duży:)
    Nie wiem czy pisałam ale macie piękne imię wybrane Tosia:) Podoba mi się bardzo.
    Oj to ja życzę żeby malutka zechciała wyjść z brzuszka po świętach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękujemy! :) Jak wcześniej znaliśmy tylko jedną osobę o takim imieniu, tak teraz mam wrażenie że w okół same Tośki się wykluwają.

      Usuń
  5. Pięknie wyglądasz, ciąża Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy Tosia da Ci jeszcze spokojnie poświętować czy może będzie wielkanocnym zajączkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiamy ;) my raczej z tych nie świętujących, ale zawsze uczestniczymy w spotkaniach rodzinnych.

      Usuń
  7. Wyglądasz ślicznie :)
    A co to jest ten beauty blender? Zaciekawiłaś mnie tym :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      To przydatne "narzędzie" - gąbeczka do makijażu. Namacza się ją przed użyciem i dzięki temu lepiej rozprowadza się fluid na twarzy - cienką wąrstwą. Wypróbowałam wiele gąbek i tylko jedna przypadła mi do gustu, a straciłam ją dawno - koleżanka sobie ją przywłaszczyła. Od tego momentu poszukiwałam właściwej.

      Usuń
  8. To ta różowa gąbeczka do makijażu! Widziałam ją w tv w programach właśnie o makijażu :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdę mówiąc produkt ten widzę pierwszy raz, ale jeden klik w google i już wiem o co chodzi... cena też widziałam ładna ;D
    Jeszcze tydzień i maleństwo będzie z wami, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cena cudowna - ale w Sephorze teraz były, a do 04.04. mam 20% zniżki ze swoją kartą, więc skorzystaliśmy :)
      Oj cieszymy się bardzo :)

      Usuń
  10. Cudownie wyglądasz i bardzo się cieszę, że wizyta udana - pełna dobrych wieści :) Czekam razem z Tobą na maleństwo! Już tak mało zostało! :) Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mało zostało :) im mniej tym czas pewnie będzie się dłużył

      Usuń
  11. pięknie wyglądasz! Promieniejesz!!!
    A podobno córki odbierają urodę mamą, w życiu!
    Już niedługo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) jedynie co, to wypryski mogłabym pod to podciągnąć, ale je przeszkadza mi to jakoś.

      Usuń
  12. Niby nam nie dużo zostało, a to teraz się dluzy najbardziej ☺

    OdpowiedzUsuń