wtorek, 31 marca 2015

39 tydzień ciąży - po wizycie u ginekologa

Jesteśmy po wizycie u ginekologa! Mieliśmy umówione spotkanie wczoraj, ale z powodu dyżuru lekarza, przesunął się nam termin na dzisiaj.

Moja krzywizna - 39 tc

Tosia waży 2990g! Rośnie prawidłowo :) Wszystkie parametry w normie. Moja morfologia i mocz są lepsze niż książkowe :)! Wody płodowe w normie, rozwarcie na 1 palca, główka stawia opór, szyjka skróciła się od ostatniej wizyty o 1,5 cm. Jeśli maleństwo nie wyjdzie do 8.04., to mamy umówioną kolejną wizytę, a jak nie urodzi się do 15.04., to mamy udać się już do szpitala. Już niedługo zobaczymy naszego czortka.

A oto ja ;)

Dostałam od męża cudowny prezent - beauty blender! :) Od dawna chciałam go kupić, ale cena jakoś nigdy nie zachęcała. Już nie mogę się doczekać, aby zrobić sobie makijaż za jego pomocą. Mała rzecz a cieszy :D!

Wszyscy mają beauty blender - mam i ja! :D

Ostatnio byłam senna. Nie wiem czy nie miała na mnie wpływu pogoda, która nie rozpieszcza nas ostatnio. Wichury, wiatr, a czasami tylko wygląda słońce... Korzystam i odpoczywam póki mogę ;)


Buziaki,
Agnieszka