sobota, 10 października 2015

Home, sweet home

Uchylę rąbka tajemnicy... Zapraszam Was na tzw. room tour (częściowy) - oto jak wygląda postęp prac w naszym mieszkaniu:

Detal

Jest jasno - biało. Tak jak lubię :) Minimalizm w każdym calu :D

Jeden z pokoi

Mieszkanie jest dobrze oświetlone, a to dla mnie ogromny plus, bo lubię naturalne światło we wnętrzach.

Salon

Już sobie wyobrażam siebie siedzącą na kanapie pod kocem z kubkiem kawy w ręku...

Wcześniej wspominałam Wam o tym, co mi się podoba, czyli styl skandynawski. Podobają mi się też wnętrza francuskich kamienic. Co z tego połączenia wyjdzie?

A to zdjęcie już wrzucałam (jeszcze nie było podłóg) - widok z balkonu. Rozpływam się!

Umeblowaniem mieszkania i jego uprzytulnianiem zajmiemy się, gdy już w nim zamieszkamy, ale zanim to nastąpi, musimy dokończyć kuchnię i łazienkę. No to zakasujemy rękawy i do dzieła!


Pozdrawiam,
Agnieszka

22 komentarze:

  1. Jest pieknie ;)


    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widok z balkonu przepiękny. Pozazdrościć. :)
    I salon na pewno będzie piękny.. W jakich kolorach chcecie go urządzić??

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz w zyciu nie zrobilabym sobie bialych listew... przeklinam je za kazdym razem... choc pieknie wygladaja to pieronsko sie kurza! Wrrrr! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie się kurzą bez wyjątku :D mnie to nie przeraża

      Usuń
    2. Ale na ciemniejszych tak nie widac jak na bialych :)

      Usuń
    3. Jestem upierdliwa i wszystko zauważę :D Nie lubię ukrywania brudu. Jego po prostu ma nie być. Radziłam sobie z białymi i czarnymi kaflami w kuchni z jasnymi fugami, więc to pikuś.

      Usuń
  4. czuję, że będziecie mieć przecudne mieszkanko! Już się nie mogę doczekać efektów końcowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne mieszkanie <3 czekam teraz na zdjęcia urządzonego gniazdka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę urządzania, nas niedługo też to będzie czekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwiej się doradza przy urządzaniu czyjegoś, ciężej swoje urządzać :D W teorii było tak łatwo... :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Panele marki Tarkett a kolor, to Suede Sherwood Oak :)

      Usuń
  8. kocham Twój balkon! czy mogę na nim zamieszkać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Widok z balkonu mnie powalił na kolana. Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAA widok z balkonu ! zazdroszczę !!!

    OdpowiedzUsuń