wtorek, 19 maja 2015

40 dni minęło jak jeden dzień

Tosia skończyła dziś 40 dni! Ale ten czas biegnie! Maleństwo czuje się znacznie lepiej :) Jutro idziemy na USG bioderek. Wczoraj odebraliśmy badania moczu. Ma podwyższone pH, ale pewnie to przez moją dietę (tak mi powiedział ginekolog).

Dziś Tosia przespała całe 4 godziny. Zwykle daje mi pospać ok. 3h, a tu taka niespodzianka, niestety tyle snu musiało mi wystarczyć. Dzień wcześniej to były 3h. Jak próbowałam odłożyć Tosię do łóźeczka, to się budziła i musiałam usypiać. I tak w kółko... Ale przyznam, że mała "zdrowo" wygląda :) Pije tylko moje mleko.

Spacer :)


Ja nadal w połogu. Jeszcze ze dwa tygodnie to potrwa. Dostałam zalecenie, by smarować bliznę po szyciu maścią Cepan, bo wygląda jakby tworzył się bliznowiec. Nigdy nie miałam bliznowców (przynajmniej nic o tym nie wiem). Poza tym mam stosować nadal Tantum Rosa oraz globulki z kwasem mlekowym.

Dziś udało mi się rano ogarnąć na spokojnie mieszkanie. Później Antonina przejęła moje ręce, mój czas itp. ;)

Buziaki,
Agnieszka

14 komentarzy:

  1. No jak ten czas leci, już 40 dni za wami ☺ nas usg bioderek czeka w następnym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po wizycie - wszystko ok. Teraz mamy stawić się na kontrolę po 5 miesiącu.

      Usuń
  2. A jeszcze "wczoraj" biegałaś z brzuszkiem ;)
    Pokaż nam Antosie! To już duża dziewczyna, etap noworodka ma już za sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj biegałam, biegałam :) pokażę szkraba niebawem.

      Usuń
  3. Jak ten czas leci :) I widzę, że u Was też tak w miarę spokojnie. Moja Nadka na początku spała po 30min, potem długo długo po 2h. Była dość wymagająca pod tym względem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u nas skok rozwojowy nastąpił, a co za tym idzie częstsze jedzenie, nawet co 2h a czasem po godzinie - tak było dzisiaj. No i zapchał mi się kanalik w piersi. Wczoraj wieczorem to odkryłam.

      Usuń
  4. To cudownie, że wszystko u Was dobrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Połóg jeszcze 2 tygodnie, ale pamiętaj, że rana po cc goi się 12 tygodni. Więc oszczędzaj się jeszcze trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam szew tylko w kroczu - poród naturalny :)

      Usuń
  6. Cudownie, że mała rośnie znakomicie a Ty czujesz się dobrze. Polecam żel do higieny intymnej z Soraya właśnie dla kobiet w połogu. Jest niesamowity i nadal go stosuję pomimo, że Jasiek kończy właśnie pół roczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zmieniam płyny co jakiś czas, więc będę miała to na względzie :) Dzięki!
      Wow już pół roczku :)

      Usuń
  7. Swoją bliznę smarowałam cepanem i jest niewidoczna:)

    OdpowiedzUsuń