sobota, 6 grudnia 2014

Bielizna ciążowa

Do tej pory nie inwestowałam w bieliznę ciążową dlatego, że wiedziałam iż zarówno piersi jak i inne części ciała za moment będą większe. Nosiłam staniki ciążowe, które dopasowały się do wielkości piersi.

Obecnie mam okazję pierwszy raz przetestować bieliznę marki BabyOno dla kobiet w ciąży. Wybrałam biustonosz dla matek karmiących i kobiet w ciąży oraz  figi ciążowe pod brzuch, obie pozycje w kolorze neutralnym.


Pierwsze wrażenia - biustonosz

Na opakowaniu można przeczytać, że biustonosz jest bezszwowy, hipoalergiczny, idealnie dopasowany oraz że posiada odpinane miseczki. Został uszyty z materiałów o właściwościach bakteriostatycznych i antyalergicznych, a jednocześnie utrzymujących naturalne ciepło ciała. Dzięki zawartości dodatnich jonów srebra eliminuje wywoływanie alergii dając jednocześnie komfort i wygodę podczas noszenia. Zapewnia wysoki stopień oddychania, bardzo dobrze odprowadza wilgoć, zachowując jednocześnie optymalną ciepłotę ciała. W pudełku z biustonoszem znalazłam instrukcję, w jaki sposób prawidłowo dopasować biustonosz. Bardzo przydatna informacja dla tych, które nie miały o tym pojęcia i nosiły niedopasowane staniki. Jakość biustonosza jest bardzo dobra, szwy są dopracowane i regularne (trafiałam na takie modele, które były wykonane niechlujnie). Biustonosz posiada plastikowe części służące do regulacji ramiączek oraz odpinania miseczek, dzięki czemu nie uczula. Biustonosz jest wyposażony w 3 haftki, dzięki czemu z łatwością dopasujemy go do swojego obwodu ciała. Ma on sportowy charakter i wygląda na wygodny. Istotne jest też dla mnie to, że to nasz rodzimy produkt :)

Wrażenia po użyciu - biustonosz

Biustonosz dobrze dopasowuje się do ciała. Jest elastyczny, miękki i przyjemny w noszeniu. Nie czułam nieprzyjemnego ucisku czy gniecenia, jak w przypadku większości biustonoszy.


Podczas noszenia stanik się nie rozpina :) - haftki bardzo dobrze trzymają. 



Zapięcie przy staniku, służące do odpięcia miseczki w celu karmienia maluszka, bardzo wygodnie się rozpina.


Pierwsze wrażenia - figi ciążowe pod brzuch

Informacje, jakie znalazłam na opakowaniu mówią, że figi są bezszwowe, hipoalergiczne, idealnie dopasowane i oddychające. Dzięki zawartości dodatnich jonów srebra eliminują wywoływanie alergii, a specjalnie dobrana struktura siateczki zapewnia zwiększoną cyrkulację powietrza. Producent dodaje jeszcze, że zaawansowana technologia gwarantuje trwałość produktu, czyli dziurki po nałożeniu bielizny nie rozrywają się. Powietrze dochodzi do skóry i wzmaga proces skutecznego odprowadzania potu. Jest to dla mnie istotna wiadomość, gdyż głównie noszę bieliznę bawełnianą, by nie przegrzewać narządów rodnych.
Tak, jak w przypadku biustonosza, jakość wykonania tej bielizny jest bardzo dobra. Są przyjemne w dotyku i elastyczne.

Wrażenia po użyciu - figi ciążowe pod brzuch

Figi są bardzo wygodne. Nie uciskają. Są przyjemne zarówno w dotyku, jak i użytkowaniu. Zdecydowanie przyjemniej się je nosi niż bieliznę bawełnianą.


Podsumowanie
Z ogromną przyjemnością nosiłam i noszę bieliznę marki BabyOno, i z czystym sumieniem polecam ją każdej kobiecie w ciąży czy też matce karmiącej (w przypadku biustonosza). Komfort, jaki odczułam podczas jej noszenia jest nieporównywalny, gdyż nie miałam jak dotąd wygodniejszej i przyjemniejszej bielizny. Jedynym, co mogłoby przeszkadzać podczas noszenia stanika, to miękkie "elementy konstrukcyjne", które okalają biust, mają tendencję do rolowania się, jednakże podczas noszenia nie odczuwa się tego wcale, a zauważyć to można odpinając miseczkę. Jeśli chodzi o figi, to jedyna rzecz, do której można by się przyczepić nie stanowi wady produktu :) otóż wkładki higieniczne bardzo się na nich rolują, a dlatego że bielizna ta współgra z naszym ciałem.


Pozdrawiam,
Agnieszka

6 komentarzy:

  1. :) A ja jestem ciekawa tego poporodowego pasa brzusznego. Bo przecież większość kobiet go chyba nie używa...
    http://www.babyono.com/poporodowy-pas-brzuszny.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z pewnością taki nabędę, więc relację z jego noszenia zdam na pewno. W sumie to niewiele mi zostało :)

      Usuń
  2. Ja bardzo sobie chwalę karmniki Alles, nie dość, że wygodne, to jakie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio odwiedziłam ich stronę. Boję stę takiej bielizny, bo moja skóra potrafi mnie swędzieć i w wypadku koronek, to nie jest przyjemne. Po drugie muszę leżeć, więc mogę zamawiać rzeczy jedynie wysyłkowo. Obawiam się kupna takich staników on-line. Musiałabym je przymierzyć, dlatego cenię sobie poeyższą bieliznę, która dopasowuje się do ciała pod wpływem ciepła i mogę w niej swobodnie spać :)

      Usuń
    2. Gdy juź wstanę, to moźe i skuszę się na takie cuda ;)

      Usuń
    3. Ja wszystkie karmniki kupiłam on-line i faktycznie, może z rozmiarem być różnie, ale w wypadku tych z Alles wszystko było ok. Jak uda Ci się zobaczyć je gdzieś na żywo, to polecam :) co najmniej trzy osoby będą zadowolone ;)

      Usuń