wtorek, 12 kwietnia 2016

Pierwszy level osiągnięty

Dziewiątego kwietnia nasza łobuziara ukończyła pierwszy rok życia. Ku naszemu zdziwieniu ten czas upłynął jak z bicza strzelił. Wiem,wiem... Uprzedzano nas. Przygotowywałam się na to dziewięć miesięcy, ale jak widać nieskutecznie.


Przez ten czas Antonina zdobywała coraz więcej nowych umiejętności. Starała się nas naśladować i przyznam, że idzie jej rewelacyjnie. Serce swego ojca zdobyła będąc jeszcze u mnie w brzuchu, a teraz uczy sie to wykorzystywać jak najlepiej.


Czasem traci cierpliwość, ale się nie poddaje, bo wie, że prędzej czy pózniej musi się udać.

 

Uwielbia pluszowe misie i zwierzęta. Nasz kot wykazuje się ogromną cierpliwością do czułości, które okazuje mu małolata.



W wózku posiedzi, ale już nie tak chętnie jak kiedyś. Teraz obudził się w niej instynkt odkrywcy włóczykija. Pomagamy jej w tych odkryciach.


Nocnik na razie jest jej wrogiem. Nie lubi na nim siedzieć. Nie zmuszamy. Nadal używamy pieluch wielorazowych, jadnak już w większym rozmiarze. W końcu to już duża pannica jest :)


Wracam do czytania książek mojej córce. Pozdrawiam,
Agnieszka

11 komentarzy:

  1. Strasznie ten czas szybko zleciał!
    A Tosia jest przecudowna :D Nigdy nie widziałam, aby ktoś tak się przytulał do pluszowych misiaków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zleciało, u mnie też już roczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko... Jej 😊 Jakby to zaledwie kilka miesięcy minęło...

      Usuń
  3. Przed chwilą byłam w szpitalu, a moje dziecko zaczęło już 3 miesiąc, jakieś to dla mnie nie do ogarnięcia. Potrzebuję jeszcze chyba trochę czasu na przyzwyczajenie się do sytuacji.
    Fajna ta Twoja córcia, no i serduszka taty, to chyba każda córeczka zdobędzie :):)
    Pozdrawiam
    matkapolka89

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już 3 miesiąc? Trzymajcie się zdrowo! Ogromne buziaki :*

      Usuń
    2. Kochana dzisiaj już zaczęliśmy 4 miesiąc, czy nie uważasz, że czas zasuwa jak zaczarowany ? mam wrażenie, jakbym żyła bynajmniej w Harrym Potterze :P

      Usuń
  4. hy kochane u nas ok;)
    zakładam nowego bloga tam mi sie ktoś wkradł;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest ok <3
      Uuu... To czekam na info!

      Usuń
  5. Duża, śliczna dziewczynka :). Czas chyba leci zbyt szybko... :( Dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny dresik niemowlęcy, maluch wygląda cudownie! ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń