wtorek, 28 października 2014

W mojej kosmetyczce

Dzisiaj pogoda dopisała, ale byłam zbyt przejęta jutrzejszą wizytą u ginekologa, że nie w głowie mi było robienie zdjęć. Już nie mogę się doczekać, Filip również.

Jak już jestem przy Filipie, to muszę pochwalić się prezentem, jaki od niego dostałam, a mianowicie paletą cieni do powiek, słynnej blogerki/vlogerki Judy Travor (itsjudytime), marki BHCosmetics. Jestem zachwycona! :)

paleta bhCosmetics
Paleta cieni do powiek


paleta cieni
Cienie do powiek itsjudytime


Oglądam vlogi Judy namiętnie :) Prowadzi ona w sumie trzy vlogi: itsjudytime, itsjudyslife oraz itsmommyslife. Ten drugi "wychodzi" codziennie. Bardzo przyjemnie się go ogląda. Rodzina Judy jest wspaniała, otwarta i dowcipna.

Pozdrawiam,
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz