sobota, 14 listopada 2015

Zakupy z domowego zacisza cz. 2

Po gorących namowach Filipa, postanowiłam wzbogacić post o zakupach on-line linkami (to nie jest post sponsorowany! :D).


KOSMETYKI
Przeczesując odległe zakątki Internetu natrafiłam na drogerie z kosmetykami w bardzo smakowitych cenach:

Każda z powyższych ma w swoim asortymencie coś ciekawego. Na każdej poszukuję innych produktów.


WARZYWA, OWOCE - EKO PRODUKTY
Najsmaczniejsze owoce i warzywa - bez dwóch zdań - kupujemy na Farmie Świętokrzyskiej. Na początku był strach i zgrzytanie zębami, nie wiedzieliśmy w jakim stanie dostaniemy owoce i warzywa, ale zaryzykowaliśmy i nie żałujemy. Później, ilekroć stacjonarnie kupowaliśmy owoce i warzywa (na ostatnią chwilę), nie posiadały takiej głębi smaku jak te z Farmy.


CHEMIA

PRODUKTY SPOŻYWCZE
Tesco jest naszym dostawcą produktów spożywczych :) Okazuje się szczególne pomocny, gdy zamawiamy 24 butle 2l wody (biedni kurierzy...).


SŁODYCZE Z AMERYKI
Coś słodkiego ma bogaty asortyment i wyjątkowe produkty :) Na samą myśl o czekoladzie, leci mi ślinka...


HERBATA
Najlepszą pod słońcem zieloną herbatę kupujemy na Meridian - herbata prosto z chińskich pól.


APTEKA
Korzystam z kilku aptek:

DLA KOTA
Zwykle karmę dla Kosmatego kupuję na Mall, jednak wcześniej weryfikowałam ceny na allegro czy stronach www sklepów zoologicznych.
Żwirek dla kota - Bazyl White (jak dotąd najlepiej nam się sprawdza) - kupuję na różnych stronach, więc nie podaję tutaj linku do konkretnego sklepu (właśnie znalazłam ciekawą ofertę żwirku na ZooDelikatesach 5 szt. za 52 zł!).


DO BIURA
Zakupy do biura nabywamy głównie w Selgrosie, jednak - tak jak w przypadku żwirku - porównuję ceny w innych sklepach.


DLA DZIECKA
Kupując produkty dla Tośki, lustruję różne strony, poszukuję atrakcyjnych ofert i nabywam to, co wpadnie mi w oko. Ostatnio zamawiałam buciorki i bodziaka prosto ze strony H&M, a dwie urocze sukienki z UbranioweLove.

Jeśli chodzi o pieluszki wielorazowe i im pokrewne tematy, najpierw zaglądam do Pieluszkarni i Pieluszkowa, a później na ceneo :D


UBRANIA
Pod ostatnim postem zauważyłam, że kwestia ciuchów była najczęściej poruszana. Nie lubicie nabywać ubrań (dla siebie) on-line. Rozumiem Was w pełni. Ja nabywam takie modele, które dobrze już znam (tzw. basic'i) i nosiłam, albo pidżamy czy też t-shirty - w takim przypadku nie można się mylić :) Ostatnio z zaciekawieniem przyglądam się marce Cup of Sox (coś w stylu Sox in the Box) - swoją drogą ciekawy pomysł na prezent ;)!

ŚWIECZKI, WOSKI, KULE DO KĄPIELI

KSIĄŻKI, GRY

SOCZEWKI
Twoje Soczewki

WANNA, KRANY, ZLEWY... :D
Jako, że urządzamy swoje mieszkanie, ostatnio często przesiadywaliśmy na stronach związanych z sanitarką :D Sprawdzonym sklepem, na którym zamówiliśmy wszystko co trzeba była ŁazienkaPlus.



Jestem niezmiernie ciekawa jakie zakupy robicie on-line i do jakich sklepów najczęściej zaglądacie - podzielcie się linkami :) (dzieląc się linkiem masz pewność, że sklep nie splajtuje ;) :D).

Pozdrawiam,
Agnieszka

10 komentarzy:

  1. Spore zakupy .. podziel się herbatką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) Można ją parzyć wielokrotnie, ciesząc się jej walorami smakowo-zapachowymi... Mmm...

      Usuń
  2. Buty kupuje juz tylko praktycznie przez neta na kupbuty.pl. Poza tym olx.pl mój ulubiony, jeśli chce coś dla nas lub dla Mai najpierw szukam dobrych używek. W ten sposób upolowalam np. Wózek dla Mai. Allegro i Empik to oczywistość. Ostatnim odkryciem są babi-opaski.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę otworzyć strony z butami... Może chodziło Ci o http://www.kupbuty.com ? a opaski http://opaski-babi.pl ? :) Opaskę od nich nabyłam na FB, ale jakoś do końca nie byłam zachwycona z materiału.

      Usuń
  3. U nas kruluje Gemini... średnio raz-dwa razy w miesiącu robimy full zamowienie z dziewczynami i mamy przesyłkę gratis.
    Oprócz tego pewnie Cię nie zaskoczę, ale również korzystam ze strony H&M, też jakiś czas temu zamówiłam część garderoby Oli na jesień/zimę, do tego smyk/empik bo tam oprócz zabawek, ubranek, książek, itd. znajdzie się dużo innych rzeczy jak np. kosmetyki i do tego można osobiście odebrać w najbliższym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *króluje miało być :D ale gafa :P

      Usuń
    2. Smyk ma ciekawe promocje. Tam kupiłam naszą matę dla Tośki - tą z Kubusiem Puchatkiem.

      Usuń
  4. A znasz market.bio.pl? Ja tam kupuje wszelkie produkty eko, czystek itd.

    A ksiazki na dadada.pl bo maja bardzo tanio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam ani jednego, ani drugiego. Dziękuję Ci za linki, chętnie zapoznam się z ich ofertą (jestem w trakcie :D). Dlatego cieszę się że mam bloga ;)

      Usuń
  5. WOW ! Jestem w wielkim szoku. Ja najczesciej robie zakupy po prostu w normalnym stacjonarnym sklepie, zminimalizowalam swoje zakupy przez internet, bo nie kontroluje wydatkow. Ale u Ciebie jestem w szoku i podziwiam :) Przyznaje sie, ze zazwyczaj zakupy online koncze jedynie na prezentach dla bliskich.
    Pozdrawiam
    matkapolka89

    OdpowiedzUsuń