wtorek, 3 lutego 2015

Wizyta u ginekologa

Wczoraj otrzymaliśmy wiele dobrych wieści :) Dostałam pozwolenie od lekarza na 30 min spacery, bo szyjka mi się utrzymuje od miesiąca na tym samym poziomie! Dodatkowo pozwoli to na obniżenie cukrów i trochę polepszy moją kondycję. 

Maleńka jest drobna - bałam się, że będzie duża - właśnie przez cukrzycę. Mała waży tyle, co o tydzień młodsze dziecię, ale nadal w normie. 1366 - oto jej waga :) - ruchliwa z niej bestia. Mała leży główką w dół. Pozycję przyjęła dziś genialną: jedną rękę trzymała pod główką na szyi - jak jej ojciec - jedna nóżka pod pupą, a druga przy twarzy. Akrobatka. Łożysko prawidłowo jest ułożone. Wszystkie parametry w normie :)
Ja obecnie ważę 59,5 kg, czyli przez miesiąc przybrałam 1 kg. Dostałam pochwałę za to, że morfologia bardzo mi się poprawiła. Lekarz powiedział, że na to nie liczył nawet :)

Wracając do cukrów - mam się tymi skokami nie przejmować i postępować jak dotąd, czyli eliminować to, co mi go podnosi. Dam radę :) Moje notatki mi pomagają.


Buziaki, 
Agnieszka

27 komentarzy:

  1. Świetne wieści! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zycze powodzenia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój maluszek też już się ułożył główną w dół :-)
    super że możesz w końcu trochę pospacerować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extra :D
      Oj tak, nabiorę może więcej energii dzięki temu :)

      Usuń
  4. :)) Wyluzowana, jeszcze ma dużo miejsca to może sobie na akrobatykę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To świetne wieści! Jak ja byłam w ciąży i leżałam to też mi to pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie leźenie pomaga na jedno, ale za to ciężej się cukru pozbyć.

      Usuń
  6. Dobrze, że dietą tak ładnie potrafisz nad tym zapanować :) Moja kumpela nie miała tyle szczęścia i skończyło się insuliną. Z tego co mówiła, to cukier skakał jak szalony. Ja w poniedziałek idę na test obciążenia, mam nadzieję, że wyjdzie dobrze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę sobie z dnia na dzień coraz lepiej :)
      Oj jakbym musiała szpikować się insuliną, to po takiej informacji na sto procent pojawiłyby się na mojej twarzy łzy...
      Trzymam za Ciebie kciuki!

      Usuń
  7. Świetne wieści :) Trzymam mocno za Was kciuki ! :) I będę podczytywać na bieżąco. Ja też dzisiaj miałam wizytę, jestem w połowie 37tc. Szyjka miękka, 2cm, rozwarcia brak, ale mam dość częste skurcze przepowiadające, więc lekarz kazał być w gotowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) O, to niedługo będziecie z waszym maleństwem! :) super!

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać! :)

      Usuń
  8. Same dobre wiadomości ;)
    Trzymam kciuki aby było tak do samego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, trzymanie kciuków na pewno się przyda :)

      Usuń
  9. Trzymamy za Ciebie kciuki. Cukrzyca ciążowa to nic przyjemnego... troszkę musimy się pilnować i stresować tak jak Ty to piszesz. Cudowne są wizyty u lekarza gdy wieści same dobre, prawda? :)

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przy cukrzycy trzeba bardzo się pilnować, kontrolować, analizować zjedzone posiłki, by wyeliminować przyczynę podnoszenia się cukru we krwi. Mam nadzieję, że nie będzie mi to spędzało snu z powiek. Jak na razie daję sobie radę i słowa lekarza na pewno się do tego przyczyniają. Oby jak najwięcej tak miłych wizyt u lekarza z samymi dobrymi informacjami :)

      Usuń
  10. Super wiadomości! Zatem miłego spacerowania... ;) Po takim spacerku aż człowiekowi lepiej się robi... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak można sobie pospacerować to już zupełnie inne życie! Cieszę się, że jest coraz lepiej:) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) oby więcej dobrych wiadomości. Każdemu jest to potrzebne.

      Usuń
    2. całuski dla Waszej trójki! dbajcie o siebie nawzajem :)

      Usuń